Monday, May 23, 2011

it's my birthday!



wahh..dh lama xupdate blog..actually since my besday last week, mmg nk update, but xberkesempatan...hihih...

besday yg ke 'tuttttt' ni sgt la simple and pling special spnjg i hdup...1st time dpt hadiah besarrr punye! hikhik..anyway, thanx to abah n mama sbb bg adik kereta merah...i love both of u so much!
thank to my kakak for the sweet chocolate...and alin, tq for the baju...tq to adik2 ku yg lain sbb wish ja! hahah..tq very2 much! eh! lupaa...tq to my uppa...sbb nyanyi lgu..hakhak...berdating tepi tasik amat la romantik..;p

to all of my fren, tq sbb igt n wish my besday..really appreciate that... =)

to bff, when i came back, i will tuntut my hadiah!







tq to all of u...mmmuaxhhh!!!!




3 comments:

  1. wahhh...adiah anda bebal0i2.......

    ReplyDelete
  2. amboiiii...boleh bawa maksu pi jalan2 ronda2 ni hehehehehhe. anyway happy belated birthday dear

    ReplyDelete
  3. kita tukaq keta la mk su..keta mk su lg cunnnn....

    ReplyDelete